در دستگاه لیزر محتوا کلمه ها دارای اهمیت , حرف آخر را نمی‌زنند !!

تأثیر استفاده از کلمات‌کلیدی در عناوین صفحه ها , کمتر دیده می گردد . گوگل در تعبیر و تفسیر دستگاه لیزر معانی هوشمندتر شده‌است . به‌عنوان‌مثال قبلاً این‌طور بود که در صورتی می‌خواستید بهترین رستوران‌ها را معرفی فرمائید , می بایست ۳ الی ۴ توشه به عبارت &# دستگاه لیزر روتک ; شایسته ترین رستوران‌ها ” اشاره می‌کردید . ولی همچنان اشاره به “ شایسته ترین رستوران‌ها ” مؤثر است , امّا معنای دستگاه لیزر منطق گرایانه مهم‌تر است . حال کافی است بتوانید در مقاله موردنظر , به چگونگی داشتن یک تجربه شام خوب در رستوران‌های موردنظر اشاره‌کنید و نهایتاً بوسیله موتور کاوش , تعیین گردید .

قبلاً , لغت ها مهم را در محتوای حیاتی یا در متاتگ توضیحات قرار می‌دادیم , حالا , البته این گزینه‌ها از مد افتاده . ازآنجایی‌که دستگاه لیزر موتورهای جستجو رفته‌رفته هوشمندتر دستگاه لیزر می شوند , شروع به تحلیل و پردازش درباره بقیه کلماتی می نمایند که استفاده کننده انتظار دارد در‌این نوشته‌علمی پیدا نماید ( مسئله‌ای که سبب می شود مطلب شما را در مسئله موردنظر معتبر نشان دهد ) .

در حالتی که می خواهید درباره‌ی اپل واچ مطلبی بنویسید , می بایست کلماتی مثل “ اپل ” , “ واچ ” , “ آیفون ” , “ فرصت ” و “ ساعت ” را نیز در متن فایده کرده باشید . وجود این عبارات در متن , سیگنال یک نوشته ی علمی خوب را به موتورهای کاوش ارسال خواهد کرد .

۷۵ % لغات مورد جستجو بین ۳ تا ۵ کلمه می‌باشند . پس باید عناوین را به‌دقت نوشته باشید . موتورهای کاوش به این این مسئله پی برده‌اند که در‌حالتی که کاربران برای کلمه و واژه “ بازاریابی ” یا هر کلمه دیگر یا این که یک عبارت دوکلمه‌ای , کاوش کنند , نتیجه‌ای را که میخواهند به دست نمی‌آورند . برای به دست داخل شدن نتایج کیفی که به سؤالات آن‌ها جواب دهد بایستی دستگاه لیزر از کلمات ۳ , ۴ یا این که ۵ کلمه‌ای استفاده کنند . دستگاه لیزر به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا , به هنگام بهینه‌سازی محتوای خویش , می بایست این مسئله را هم در نظر داشته باشید .

پس تنها از عبارات تک‌حرفی به کارگیری نکنید و کاربر را در لحاظ بگیرید , شاید در دو حرف جست‌وجو کرد آن‌وقت چی ؟

مقررات دستگاه لیزر 2016 – تمرکز در تجربه کاربری

تمرکز در تجربه کاربری
۳ – متمرکز بودن بر روی تجربه کاربری !!

گوگل هرسال بر روی ۵۰۰ الگوریتم , تغییراتی زیادی را اعمال می‌نماید . هر تغییری بر روی اطمینان از این داستان متمرکز است که وقتی کسی در گوگل جستجویی انجام دهد , در حالتی که در یکسری کاغذ نخستین به سود درست دست یابد , تجربه خوب داشته است . این داستان ارتباطی با فریب دادن یا حقه زدن به موتور کاوش وجود ندارد . بلکه مرتبط با به این است که چه‌طور مطمئن گردید مقاله‌ای که در آن بر روی عبارت موردنظر تکیه‌دارید , شایسته ترین محتوای ممکن برای استفاده کننده بر روی اینترنت است .

به این ترتیب , محتوای ارجینال ( تولیدشده توسط خودمان نه کپی ! ) , طولانی تر از قبل اهمیت داراست . هر مقدار محتوای ارجینال بیشتری بتوانید ایجاد فرمائید ( چه متن طولانی , چه عکس یا یک ویدئو باشد ) , تمام چیزی است که می توانید در صفحه های خود قرار دهید تا کسی را متقاعد به قرائت و نشر آن نمائید .
مردمان معمولاً مطالبی را دوست دارا‌هستند که هضم آن راحت‌تر است . که برای این امر بایستی وزن متن نیز در لحاظ گرفته شود . شما می توانید فهرستی از مطالب منتشرشده در وب‌سایت‌های دیگر را اکران دهید که انحصاراً بوسیله شما و به‌صورت ویراستاری تحلیل‌شده باشد . پاراگرافی از محتوای دیگرافراد را بردارید , اعتبار آن پاراگراف را به نویسنده‌اش اختصاص دهید . آنگاه ویرایش موردنظر خویش را در پاراگراف بعدی انجام داده یا به تحلیل آن بپردازید .
مقررات دستگاه لیزر – حجم محتوا تولید شده

حجم محتوا ایجاد شده اهمیت فراوان دارااست
۴ – حجم محتوا با اهمیت است

مقاله ها طولانی‌تر , لا ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه , به‌طور متوسط در جستجوها خوب تر و بخش اعظم اکران داده می شوند . درحالی‌که قبلاً یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای , محتوایی طولانی محسوب می‌شد . مقاله‌ها طولانی‌تر ترافیک بیشتری اخذ میکنند و در دستگاه لیزر رتبه بالاتری دارند . علی‌الخصوص در حالت رقابتی . تغییراتی که گوگل انجام میدهد و عامل آن‌ها , برای اطمینان از این است که ترافیک را به‌سوی صفحاتی بکشانند که برای کاربران موءثر واقع‌شده و لذت‌بخش باشد . همینطور برای هضم بهتر و ریلکس محتوای طولانی برای استفاده کننده , کافی است که محتوا را با عنوان ها و بخش‌بندی‌های کاربردی , نشانه‌های دسته‌بندی و تصاویر , غنی نمائید .
ادله اکران خوبتر و بیشتر مقاله ها طولانی‌تر در جستجوها , وجود کلمه ها و تصاویر اضافه برای سکو دهی است . مردمان در شبکه‌ها اجتماعی , مقاله ها طولانی‌تر را بیشتر به اشتراک می گذارند . مقالات کوتاه‌تر نیز می توانند گهگاه خوب تر فعالیت کنند . ولی به‌طور متوسط اقبال مقاله ها طولانی‌تر بیشتر است .